سفارش تبلیغ
صبا ویژن
10:48 عصر
120
م مثل مرد..

سلام مـرد سرزمین من..

مرد زمان های سخت و پر هیاهو..

مرد جنگ و نبرد و ایستادگی..

یادش بخیر..

خداوند گِل تو را سرشت..

و جنس تو را خلیفة الله قرار داد..

و تو را برای بندگی به زمین فرستاد..

و گاه مانند یوسف از بند زلیخا خود را رهانیدی..

و گاه تا أسفَلَ دَرَکٍ مِنَ الجَحیم پیش رفتی..

.

.

سلام بر تو مرد سرزمین من..

همان مردی که سینه اش بجای گردنبند، مهر و عطوفت داشت..

و دستانش از سرما کِرِخت می بست تا لقمه ای حلال بر سر سفره اش بگذارد..

همان مردی که با ابروانی پرپشت، صورتی مردانه و موهایی ساده، نگاهش را حفظ میکرد..

و به دنبال نگاری بود که حیا و عفتش از همه بیشتر باشد..

 و آنگاه که نگارش را می یافت

بارها و بارها جلو می رفت

غلامی می کرد

غرورش را می شکست  

اما حاضر به دوستی های بی دوام نمی شد..

و عاشقانه تا لحظه مرگ به نگارش وفا دار می ماند..

مردی که تنها مالک همسر خود بود

و نگاهش را تنها برای همسرش نگاه می داشت

و زیبایی همسرش را هم فقط برای خود..

و هرگز اجازه نمی داد نامحرمی چشمش به ناموسش بیفتد..

.

.

اما این روزها تو را چه شده است؟؟

یاقوت چشمانت را به سرخاب و سفیداب های بی ارزش می فروشی

و دُرِّ لبانت را به متلک های بی ارزش

به بانوان باحجاب با ارزش..

موهایت را بیگانه وار درست می کنی و ابروانت را زنانه..

و سینه هایت را گردنبند زنانه پر کرده

و دستهایت را دست بند زنانه..

و شماره تلفن همراهت را به هر بی سر و پایی می دهی..

و زلال جوانیت را در جلوی مدارس دخترانه به تیرگی میکشانی..

و در سر پیچ خیابان ها به دنبال نگاری..

نه یک نگار،نه دو نگار،که صدها نگار اما لحظه ای..

و زمانی که هرزگی ات را کردی

به دنبال پاک ترین دخترانی برای مادری فرزندانت..

و فراموش میکنی که:

الخبیثاتُ للخبیثین

و الخبیثون للخبیثات..

و البته:

و الطیّباتُ للطیِّبین

و الطیبونَ للطیّباتِ

 

 

.

.

مرد سرزمین من

هرگونه که باشی

هرگونه که لباس بپوشی

نَسَبَت پاک است..

تو را سینه زن امام حسین(ع) خوانده اند..

و من اطمینان دارم

که در سپیده دم طلوع خورشید

می توانی بشوی همان یوسف پاک

و باغیرت..

کافیست بخواهی..

به اصل خویش بازگرد مردِ سرزمین من..

 

پ.ن1:حاج آقای عابدینی فرمودند به جنبش ما بپیوندید..دعوتشان را لبیک گفتم

و این پست در راستای لبیک به دعوتشان نوشته شده

توجه داشته باشید که این پست در مقابل پست ایشان قرار نمی گیرد

بلکه در راستای ب مثل بانوی ایشان قرار میگیرد..

میدانم مثل ایشان زیبا نمینویسم..

ما کجا و حاج آقا کجا؟؟

پ.ن2: برای خواندن ب مثل بانو نوشته حاج آقا عابدینی اینجا را کلیک کنید..

پ.ن3:هنوز هم از مردانی که در بند دوم نوشته ام،پیدا میشود

برای داشتن مرد پاک،باید پاک بود بانو..

پ.ن 3:دلم میلرزد..

 

 عکس پاییز