سفارش تبلیغ
صبا ویژن
12:38 عصر
106
گریه بر امام حسین(ع)

 

السلام علیک یا ابا عبد اللّه الحسین(ع)

 

سلام..سلام بر شما عزادارن ارباب..سلام بر شما سینه زنان و گریه کنان بر اهل بیت پیامبر(ع)..

امروز براتون میخوام درباره گریه بر امام حسین(ع) بگم..وهابیت میگه:گریه و عزاداری شیعیان شرک است،کفر است..

در پاسخ به آنها میگویم:پیامبر در سوگ شهدای جنگ اُحد و حمزه،عمویشان اشک ریختند،ناله و عزاداری کردند..پیامبر هنگام میلاد امام حسین(ع) گریه کردند..پس چه شد سنت پیامبر؟؟؟

کسانی که بر گریه بر ارباب ما شیعیان ایراد میگیرند،یادشون رفته این شبهات اولین بار از طرف ابن تیمیه،پیشوایشان مطرح شد؟؟ یادشون رفته در سال 728 هجری،خودشون در سوگ ابن تیمیه عزاداری کردند؟؟و این عزاداری در کتاب تاریخ ابن کثیر،ج 14،ص 128 آورده شده؟؟فراموش کردن یا خودشون رو به فراموشی و نادونی زدن؟؟

گریه بر ابن تیمیه جایز هست و بر نوه پیامبر،عزیز ترین پیامبر شرک هست؟؟

انشاالله در پست های بعد بیشتر در مورد گریه و انواع گریه صحبت میکنیم..سعی میکنم پست هام کوتاه باشن..این شبها،اگر رفتید مجلس امام حسین(ع)، اگر نشستید پای تلویزیون و به روضه گوش دادید،اگر صدای دسته سینه زنی از جایی به گوشتون خورد،حتی اگه حوصلتون نشد این پست رو بخونید و فقط صدای روضه وبلاگ به گوشتون رسید و سیاهی بالای وبلاگ رو دید،برای همه دعا کنید..بخصوص آقا امام زمان(عج) که این روزها قلبشون در مضیقه هست..

فقط یه جمله:ریا همه جا کاری زشت و ناپسند خونده شده..بجز در روضه اباعبدالله..در احادیث آمده:هرکس به اندازه بال مگسی برای حسین(ع) گریه کند،گناهانش آمرزیده میشود..و گفتن:اگر اشکت نیومد،قیافه گریه را بر خود بگیر..انگار آقا نمیخوان هیچ کس از تو روضه هاشون دست خالی برگرده..

صلی الله علی الباکین علی الحسین(ع)

 

 عکس محرم